cz

Překlad (translations)

Domov Harmonie, centrum sociálních služeb Mirošov

Informace pro zájemce

Domov Harmonie

Domov Harmonie, centrum sociálních služeb Mirošov, p.o.

na adrese Skořická 314, 338 43 Mirošov
  • Je registrovaným poskytovatelem pobytových sociálních služeb v souladu se zákonem  č.108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění.
  • Rozhodnutí o registraci sociálních služeb vydal Krajský úřad Plzeňského kraje, odbor sociálních věcí a zdravotnictví č.j.SVZ/41199/07 ze dne 29.6.2007.
  • Je zapsán v Obchodním rejstříku, vedený Krajským soudem v Plzni, oddíl Pr, vložka 651.
  • Zřizovatelem organizace je Plzeňský kraj.

 

„Domov Harmonie, centrum sociálních služeb Mirošov, příspěvková organizace je pobytovým zařízením poskytujícím sociální služby uživatelům, kteří se ocitli v nepříznivé situaci (způsobené zdravotním stavem, ztrátou soběstačnosti, osamocením) a nejsou schopni svou situaci řešit vlastními silami ani za pomoci svého okolí nebo dostupnými terénními službami.“

Plnění našeho poslání je veřejným závazkem všech zaměstnanců vůči veřejnosti.

 

Jestliže Vás zaujal náš Domov Harmonie a námi poskytované služby, a jste osobou, pro kterou je Domov pro seniory nebo Domov se zvláštním režimem určený, najdete zde informace, které Vás provedou celým procesem od podání žádosti až po příchod do domova.

Po předchozí domluvě je možné sjednat si informativní schůzku, prohlídku Domova Harmonie se sociálním pracovníkem. Schůzku si můžete domluvit telefonicky či emailem.

 

Dokumenty pro podání žádosti o poskytování sociální služby:

Žádost o poskytnutí sociálních služeb vyplní svéprávný žadatel. Pokud má žadatel ustanoveného opatrovníka dle rozhodnutí soudu, bude žádost vyplněna a podepsána opatrovníkem. Pokud je žadatel zastoupen na základě plné moci zmocněncem, žádost vyplní a podepíše zmocněnec.

Vyjádření lékaře o zdravotním stavu vyplní praktický lékař žadatele, nebo ošetřující lékař, např. při hospitalizaci v nemocnici.

 

Formuláře nám můžete doručit:
  •  osobně (předání na sociální oddělení)
  •  poštou na Domov Harmonie, Skořická 314, 338 43 Mirošov
  •  emailem na sekretariat@dhmirosov.cz

 

Nekompletní žádost, špatně zvolená služba

Pokud jsme obdrželi Vaši žádost a bylo zjištěno, že chybí nějaké údaje nebo potřebujeme doplnit další dokumenty, budete písemně informováni a vyzváni k doplnění údajů či dokumentů.

V případě, že nebudete splňovat cílovou skupinu, budete písemně informováni o zamítnutí žádosti s udáním důvodu, a budou Vám doporučeny jiné sociální služby ve Vašem okolí.

 

Kompletní žádost a správně zvolená služba

V tomto případě Vás bude kontaktovat sociální pracovník za účelem sociálního šetření, které probíhá:

  •  u nás v Domově Harmonii, pokud je žadatel schopen se k nám dopravit ať už za pomoci rodiny či jiných blízkých osob nebo sám,
  • v domácím prostředí žadatele,
  • v nemoci, LDN či jiném zařízením.

Během sociálního šetření mohou být přítomny i další blízké osoby. Respektujeme a chápeme potřebu podpory blízkých osob. Během sociálního šetření Vás sociální pracovník seznámí s fotografiemi našeho Domova, sazebníkem úhrad za ubytování a stravu, vzorem Smlouvy, doporučeným seznamem věcí pro příchod aj.

 

Poté, co proběhlo sociální šetření, projde žádost vyhodnocením, o jehož výsledku budete písemně informováni. 

1) Schválení žádosti

V případě, kdy je žádost schválena a momentálně není v zařízení vhodné volné místo, obdržíte v dopise Souhlas se zařazením Vaší žádosti do Evidence žadatelů. Dále také obdržíte Souhlas se zpracováním osobních údajů pro Plzeňský kraj, který monitoruje žádosti zařazené v Evidenci.

Schválená žádost je bodově ohodnocena viz Tabulka kritéria

Až by se uvolnilo vhodné místo, sociální pracovník Vás vyzve k příchodu. 

2) Zamítnutí žádosti

V případě, kdy je žádost zamítnuta, budete písemně informováni, z jakého důvodu byla Vaše žádost zamítnuta, a budou Vám doporučeny jiné sociální služby ve Vašem okolí.

 

Vyřazení z Evidence žadatelů může být na základě:
  • oznámení žadatele (opatrovníka), že již nemá zájem o vedení v Evidenci žadatelů,
  • pokud dojde ke změně, kdy nesplňuje cílovou skupinu nebo se zjistí, že cílovou skupinou nikdy nebyl,
  • žadatel dvakrát odmítl výzvu k nástupu,
  • žadatele není možné dohledat, ani zkontaktovat,
  • úmrtí žadatele.

 

Výzva k příchodu

Uvolnilo se vhodné místo a sociální pracovník s Vámi domluvil termín příchodu do zařízení.

Seznam věcí do Domova (200.78 kB)

 

Jiné dokumenty:

Zde si můžete prohlédnout např. vzorový dokument Smlouvy, která se podepisuje při příchodu, sazebník úhrad za ubytování a stravu, ceník fakultativních služeb a další.

 

Úhrada za poskytované služby je určena ve Smlouvě o poskytování sociální služby. Hradí se tedy celodenní bydlení a strava včetně nákladů s tím spojených. Výše úhrad je v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, s vyhláškou 505/2006 Sb. Po úhradě za ubytování a stravu Vám musí zůstat 15% příjmu.

V případě nedostatečného příjmu, se může poskytovatel (Domov Harmonie) dohodnout na spoluúčasti náhrady nákladů s blízkou osobou žadatele.

Poskytovaná péče se hradí dle přiznané výše příspěvku na péči (I. – IV. stupeň).

 

  • Ceník fakultativních služeb

Jedná se o službu nad rámec poskytovaných činností, kterou si hradíte sami.

Doprava (trasy a ceny jízd)
  •  účinnost od 1.1.2023
Trasa                                                 Cena dopravy

Mirošov a zpět                               50 Kč 

Rokycany a zpět                          300 Kč

Spálené Poříčí a zpět                  350 Kč

Vyhrazené dny: pondělí, středa

Čas a místo odjezdu: 8:00hodin – stanoviště před pavilonem H - Harmonie

Organizace dopravy:

Požadavky na jízdy si zajišťuje uživatel osobně. Požadavky na přepravu sděluje uživatel v průběhu týdne zápisem do sešitu, který je k dispozici v pokladně pro uživatele v přízemí pavilonu H.

Požadavky uživatelů na přepravu přebírá vždy v pátek technik, který zodpovídá za řádné plánování jízd v následujícím týdnu. Poplatek za jízdu dle platného ceníku nebo příslušné kalkulace hradí uživatel v pokladně pro uživatele, tj. v přízemí pavilonu H - Harmonie. Doklad o zaplacení předkládá uživatel řidiči před započetím jízdy.

 

Elektrospotřebiče ve vlastnictví uživatele
  • účinnost od 1.1.2023

Elektrospotřebič                                                Částka za měsíc

TV LED vč. set-top-box, sluchátka                              109,- Kč

TV plazma                                                                       766,- Kč

DVD přehrávač                                                                  13,- Kč

VIDEO přehrávač                                                               20,- Kč

rychlovarná konvice, kávovar, překapávač                    75,- Kč

počítač, notebook, tablet, wifi-modem                           82,- Kč

lednice, vinotéka 40 - 80 L                                              109,- Kč

lednice nad 80 L                                                               172,- Kč

mikrovlnná trouba                                                              41,- Kč

toastovač, topinkovač                                                        41,- Kč

ventilátor                                                                               25,- Kč

lampa, lampička                                                                   30,- Kč

HIFI systém                                                                           57,- Kč

zvlhčovač vzduchu                                                               55,- Kč

klimatizace                                                                           810,- Kč

elektrická dečka                                                                   181,- Kč

 

Z bezpečnostních důvodů se nesmí přinášet prodlužovací kabely, elektrické přímotopy a elektrické vařiče.

Vlastní elektrospotřebiče může uživatel v DH Mirošov používat pouze po předchozím souhlasu vedoucího oddělení, a předložení dokladu o nezávadnosti (účtenka se zárukou u nového spotřebiče, nebo doklad o provedené revizi) a uhrazením výše uvedeného poplatku.

 

 
Pokud máte otázky, kontaktuje sociální oddělení:

provozní doba Po – Pá 7:00 – 15:30 hod.


Vedoucí sociálního oddělení:

  • +420 371 511 237

Domov pro seniory:

  • +420 371 511 236 nebo +420 773 738 934

Domov se zvláštním režimem:

  • +420 371 511 234 nebo +420 724 005 836

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

chodba s bezbariérovým přístupem

Aktuální počasí

dnes, neděle 29. 1. 2023
oblačno -1 °C -9 °C
pondělí 30. 1. mírné sněžení 1/-3 °C
úterý 31. 1. mírné sněžení 1/-2 °C
středa 1. 2. déšť se sněhem 2/0 °C