„Domov Harmonie, centrum sociálních služeb Mirošov, příspěvková organizace je pobytovým zařízením poskytujícím sociální služby uživatelům, kteří se ocitli v nepříznivé situaci (způsobené zdravotním stavem, ztrátou soběstačnosti, osamocením) a nejsou schopni svou situaci řešit vlastními silami ani za pomoci svého okolí nebo dostupnými terénními službami.“
Jestliže Vás zaujal náš Domov Harmonie a námi poskytované služby, a jste osobou, pro kterou je Domov pro seniory nebo Domov se zvláštním režimem určený, najdete zde informace, které Vás provedou celým procesem od podání žádosti až po příchod do domova.
Po předchozí domluvě je možné sjednat si informativní schůzku, prohlídku Domova Harmonie se sociálním pracovníkem. Schůzku si můžete domluvit telefonicky či emailem.
Žádost o poskytnutí sociálních služeb vyplní svéprávný žadatel. Pokud má žadatel ustanoveného opatrovníka dle rozhodnutí soudu, bude žádost vyplněna a podepsána opatrovníkem. Pokud je žadatel zastoupen na základě plné moci zmocněncem, žádost vyplní a podepíše zmocněnec.
Vyjádření lékaře o zdravotním stavu vyplní praktický lékař žadatele, nebo ošetřující lékař, např. při hospitalizaci v nemocnici.
Pokud jsme obdrželi Vaši žádost a bylo zjištěno, že chybí nějaké údaje nebo potřebujeme doplnit další dokumenty, budete písemně informováni a vyzváni k doplnění údajů či dokumentů.
V případě, že nebudete splňovat cílovou skupinu, budete písemně informováni o zamítnutí žádosti s udáním důvodu, a budou Vám doporučeny jiné sociální služby ve Vašem okolí.
V tomto případě Vás bude kontaktovat sociální pracovník za účelem sociálního šetření, které probíhá:
Během sociálního šetření mohou být přítomny i další blízké osoby. Respektujeme a chápeme potřebu podpory blízkých osob. Během sociálního šetření Vás sociální pracovník seznámí s fotografiemi našeho Domova, sazebníkem úhrad za ubytování a stravu, vzorem Smlouvy, doporučeným seznamem věcí pro příchod aj.
Poté, co proběhlo sociální šetření, projde žádost vyhodnocením, o jehož výsledku budete písemně informováni.
V případě, kdy je žádost schválena a momentálně není v zařízení vhodné volné místo, obdržíte v dopise sdělení o zařazení Vaší žádosti do Evidence žadatelů. Dále obdržíte Souhlas se zpracováním osobních údajů pro Plzeňský kraj, který monitoruje žádosti o poskytování služby.
Schválená žádost je bodově ohodnocena viz Tabulka kritéria.
Až by se uvolnilo vhodné místo, sociální pracovník Vás vyzve k příchodu.
V případě, kdy je žádost zamítnuta, budete písemně informováni, z jakého důvodu byla Vaše žádost zamítnuta, a budou Vám doporučeny jiné sociální služby ve Vašem okolí.
Uvolnilo se vhodné místo a sociální pracovník s Vámi domluvil termín příchodu do zařízení.
Seznam věcí do Domova (200.78 kB)
Úhrada za poskytované služby je určena ve Smlouvě o poskytování sociální služby. Hradí se tedy celodenní bydlení a strava včetně nákladů s tím spojených. Výše úhrad je v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, s vyhláškou 505/2006 Sb. Po úhradě za ubytování a stravu Vám musí zůstat 15% příjmu.
V případě nedostatečného příjmu, se může poskytovatel (Domov Harmonie) dohodnout na spoluúčasti náhrady nákladů s blízkou osobou žadatele.
Poskytovaná péče se hradí dle přiznané výše příspěvku na péči (I. – IV. stupeň).
Jedná se o službu nad rámec poskytovaných činností, kterou si hradíte sami.
Mirošov a zpět 50 Kč
Rokycany a zpět 300 Kč
Spálené Poříčí a zpět 350 Kč
Vyhrazené dny: pondělí, středa
Elektrospotřebič Částka za měsíc
TV LED vč. set-top-box, sluchátka 109,- Kč
TV plazma 766,- Kč
DVD přehrávač 13,- Kč
VIDEO přehrávač 20,- Kč
rychlovarná konvice, kávovar, překapávač 75,- Kč
počítač, notebook, tablet, wifi-modem 82,- Kč
lednice, vinotéka 40 - 80 L 109,- Kč
lednice nad 80 L 172,- Kč
mikrovlnná trouba 41,- Kč
toastovač, topinkovač 41,- Kč
ventilátor 25,- Kč
lampa, lampička 30,- Kč
HIFI systém 57,- Kč
zvlhčovač vzduchu 55,- Kč
klimatizace 810,- Kč
elektrická dečka 181,- Kč
Z bezpečnostních důvodů se nesmí přinášet prodlužovací kabely, elektrické přímotopy a elektrické vařiče.
Vlastní elektrospotřebiče může klient v DH Mirošov používat pouze po předchozím souhlasu vedoucího oddělení, a předložení dokladu o nezávadnosti (účtenka se zárukou u nového spotřebiče, nebo doklad o provedené revizi) a uhrazením výše uvedeného poplatku.
provozní doba Po – Pá 7:00 – 15:30 hod.